Saturday 19 May 2012

M.i.m.p.i



dlm minggu ni,aku kerap mimpikan die..leps mimpi tu aku bangun terus menangis.aku x thula knape..mmg ye aku slalu pikirkn die n igt die,tp xdela smpi kerp dpt mimpi cmni..mimpi die lebih kurg,juz situasi y brbeza..

mimpi pertama :
mse ni ktorg kt satu tempat mcm dom tp brtingkat..aku,die n ade org len jgk duk situ.then,pagi hr esok aku bngun dr tido,aku pergi kt tangga smbl menangis sbb mse tu aku sedih sbb die nk tinggalkn tempt tu..then aku naik ke bilik..aku tgok die dh xde..aku tinjau kt tingkap die dh ade dekt bwh dgn beg pakaian die..die ckp aku nk pergi..aku terus menangis,aku xsanggup..aku xnk die pergi..lepas die tgok aku menangis die brpikir balek n akhirnye die ckp melepasla duit tiket bas..part tu cm kelakr ciket..hihi..pastu aku trjage..

mimpi kedua :
mimpi ni paling aku xsuke..dlm mimpi tu..ktorg pergi kt satu pekan dgn rakan2 laen jgk..cm budak2 jalanan.aku mmg dgn die..then jmpe ngn sekumpulan budak2 gengster kt pekan tu..die n rakan lain cm deal sesuatu ngn kumpuln tu..aku xthu..bl dh mlm,aku tnye die pasl deal tu,die ckp kt aku die akn pergi kt satu tmpat utk brtarung dgn kumpuln tu.mcm die nk pergi brjuang..senjata api mmg ktorg ade..die terus pergi.die xbg aku ikot.then aku mcm dlm tahanan kumpuln tu..aku nk kua dr tmpt tu nk cr die tp keadaanye bahaya sbb aku dikawal kumpuln tu..mereka juga brsenjata..then dlm pade aku menangis nk melarikn diri nk pergi kt die,aku risau..aku xnk die mati..aku xnk die pergi..tanpa fikir panjang seorg drpd kumpulan y jage aku tu menembak aku terus dan berakhirla disitu..bl aku bangun aku terus menangis seolah2 mimpi tu bg aku perasaan y btl2 aku rase.

mimpi ketiga :
mimpi ni xberapa jelas jln cerita die..tp y pasti die pon ade dlm mimpi ni..ade jgk part cm perpisahan..

nila mimpi aku pasl die..before ni aku ade mimpi pasl die tp x mcm ni..ni brturut2..lepas aku mimpi aku cube terus kol die juz nk make sure die xapa2..aku risau..tp cm biasa xberjwb..die mmg cmni so aku xley watpe juz aku doa agr die xapa2..mimpi ni membuatkn aku merasa seolah2 die pergi selamanya n kami berpisah buat selamanya sdgkn kami saling mncintai cume cinta kami xsprti org len..cinta kami dlm ht.cinta y kami rasai bersama..aku xsanggup kehilangan die dlm situasi mcm ni..aku xnk die pergi..aku takut andai realiti trjadi walaupun bkn sprti situasi mimpi nie.aku bayangkn kalo in realiti die dh xde n pergi slamanya,aku xsanggup..aku trlalu cintakan die..aku xnk die pergi..jgn tinggalkan aku.. :'(


No comments:

Post a Comment