Monday 4 June 2012

hati berbisik


hari2 rindu..perasaan tu slalu ade tak pernah pergi..pendam ataupun luahkn rasa tu di sini..sungguh tiada daya apa y dpt aku lakukan..siapa jela aku pada dirinya..bkn nya aku y "in relationship" or seumpama begitu dgn dirinya..adakah dia merindui aku??aku sering trtanya2..bagaimana aku inginkn dia rindui aku sedangkn bukan nya aku seorg je prmpuan y hadir dlm hidup dan hatinya..adakah aku y sering bermain dimindanya??berhak kah aku utk mengetahui sedangkn aku buknla siapa2..perasaan y slalu trpaksa aku pendamkn..tiada kebebasan utk meluahkn..tidak seperti dia y bebas menyuarakan kerinduannya pada dirimu krn kau membenarkn dia dan dia juga sbgai kekasih mu..sungguh aku kuatkn ht ni bl ada y lain merinduimu juga..sungguh ku pendam sedalam2nya perasaan ini..sakit tp aku tak boleh tewas..sudh ku agk ini akn trjadi..dia telah pun punya perasaan trhadapmu..rindu sayang dan tak mustahil cinta juga telah dia pertaruhkn krn kau telh membenarknnya..aku tak nk jd penghalang..bukn niat aku :'( aku ingin melihat kau bahagia..biarlah andai utk itu trpaksa utk aku mencintai kau dlm diam..sungguh ku ingin kau tahu..aku percaya kau pun tahu akn perasaan ini..nasib aku tak sebertuah mereka..adanya cinta ini tidak semudah itu utk aku mengalah pada kehidupan..aku tahu DIA slalu ada dgn aku..aku sgt merindui kau y slalu jauh dr pandangn tp slalu dekat rapat dlm hati aku..


@>------kau call aku hr tu,tidak ku sangka..Terima Kasih..

1 comment:

  1. Terang2an you ckp he has another girl, then why you nak berharap dkt die. Come on young lady, dont be too desperate la. Prjlnn hidup you masih pnjg, you blh kenal ramai lagi laki yg lyn you as he priority. You dont have to suffer nak tggu bf org okay. He give you one, you pay back twice. Be a strong lady. Fight for yourself.

    ReplyDelete