Friday 25 May 2012

Pengubat Rindu

rindu..satu perasaan bila aku fikirkan seseorg..bila aku ingin dia ade bersama aku..bila dia sering bermain difikiranku..tidur x lena..resah gelisah..dek kejauhan tiada ape y trmampu utk lepaskn rindu aku pada dia..berharap dia merasainya juga..sampaiknlah rinduku padanye..hamboii ayt aku xleh bla..wakaka..feeling2 :p okay2 ginila..aku rindu dia..rindu sgt..nk tido pon igt dia disana..then aku mimpi..dlm mimpi tu ade dia..siyesly trubat rindu aku walaupun dia hanya muncul dlm mimpi cmtu je..kalo bole tiap2 mlm nk mimpi dia..hihi..tula pengubat rindu aku :')

malam kau bawalah rinduku utk dirinya yang jauh dariku
agar dia tidak kesepian selalu rasa ada cinta aku


1 comment:

  1. Enoughla with your "ayat pasrah" ni. You akan buat die makin meluatla. Come on girlllll! Cube tunjuk yg you okay tanpe die.

    ReplyDelete